Nazywam się
Patryk Kowalczyk
Od ponad 10 lat wspieram przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy, tworząc dla nich rozwiązania, które pomagają im zdobywać klientów i rozwijać ich biznesy. Kiedyś samodzielnie – dzisiaj z silnym zespołem ekspertów z Patryk Kowalczyk Creative Agency.
Strona internetowa i marketing
to inwestycja, która ma się zwrócić.
Jestem szczęściarzem. Właściwie od zawsze wiedziałem, co chcę robić w życiu.
Gdy miałem 13 lat, podejrzałem, jak moja starsza siostra robiła stronę internetową w ramach szkolnego projektu. To było niczym miłość od pierwszego wejrzenia. Od razu wiedziałem, że chcę sam zbudować taką stronę dla siebie.
Po kilku tygodniach podglądania coraz bardziej zirytowanej siostry, w końcu mi się udało.
Moja pierwsza strona internetowa: paskudna, chaotyczna i cała żółta. Ale moja.
W ciągu kolejnego roku poznałem tajniki HTML, CSS, PHP i całego procesu tworzenia stron.
Swoje pierwsze pieniądze zarobiłem w wieku 14 lat. I tak zarabiam na tym do dziś.
Miałem za sobą setki doskonałych, ale też tych mniej udanych projektów dla klientów.
Z roku na rok stawałem się coraz lepszy i coraz lepiej rozumiałem, jak powinna wyglądać strona, która nie tylko ISTNIEJE, ale też SPEŁNIA BIZNESOWE CELE.
Studiowałem automatykę i robotykę – technologia pochłonęła mnie całkowicie.
W międzyczasie zacząłem zagłębiać się także w psychologiczne aspekty budowania stron.
- Jak powinna wyglądać struktura strony sprzedażowej?
- Jak dobrać odpowiednie zakładki?
- Jak powinny wyglądać przyciski kierujące do zakupu?
- Jak za pomocą strony zbudować profesjonalny wizerunek?
- Jak wykorzystywać psychologię kolorów w wywoływaniu konkretnych efektów?
- Jak ludzie poruszają się po stronach czy sklepach online?
Zdobywałem coraz większą wiedzę na temat marketingu, psychologii, copywritingu, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Współpracowałem z właścicielami firm z chyba każdej możliwej branży.
Nauczyłem się tworzyć strony, które są potężnym narzędziem biznesowym.
Dzięki zdobytym kontaktom od środka poznałem sektor szkoleniowy oraz beauty – branże, które dziś są moją absolutną specjalnością.
Po kilku latach freelancingu postanowiłem zebrać ekspertów z różnych dziedzin marketingu i stworzyć agencję Patryk Kowalczyk Creative Agency.
Dziś razem dostarczamy klientom kompleksową pomoc strategiczno-marketingową.
Jaki jest największy problem polskich przedsiębiorców?
Nie wierzą, że strona może im pomóc sprzedawać.
A to przecież centrum dowodzenia całą firmą, główne narzędzie do sprzedaży w internecie!
Jeśli klient zgłasza się do nas z prośbą o reklamy, projekty graficzne czy teksty reklamowe, zwykle zaczynamy od strony internetowej oraz biznesowej strategii.
Nasze usługi nie są wydatkiem, a inwestycją, która ma się zwrócić. A do tego potrzebna jest praca nad marką od podstaw.
Myślisz podobnie?
Umów się z nami na krótką konsultację i zamów bezpłatną wycenę wybranych działań marketingowych. Zero zobowiązań.