Nazywam się
Patryk Kowalczyk

Od ponad 10 lat wspieram przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy, tworząc dla nich rozwiązania, które pomagają im zdobywać klientów i rozwijać ich biznesy. Kiedyś samodzielnie – dzisiaj z silnym zespołem ekspertów z Patryk Kowalczyk Creative Agency.

Strona internetowa i marketing
to inwestycja, która ma się zwrócić.

Jestem szczęściarzem. Właściwie od zawsze wiedziałem, co chcę robić w życiu.

Gdy miałem 13 lat, podejrzałem, jak moja starsza siostra robiła stronę internetową w ramach szkolnego projektu. To było niczym miłość od pierwszego wejrzenia. Od razu wiedziałem, że chcę sam zbudować taką stronę dla siebie.

Po kilku tygodniach podglądania coraz bardziej zirytowanej siostry, w końcu mi się udało.

Moja pierwsza strona internetowa: paskudna, chaotyczna i cała żółta. Ale moja.

W ciągu kolejnego roku poznałem tajniki HTML, CSS, PHP i całego procesu tworzenia stron.

Swoje pierwsze pieniądze zarobiłem w wieku 14 lat. I tak zarabiam na tym do dziś.

Miałem za sobą setki doskonałych, ale też tych mniej udanych projektów dla klientów.

Z roku na rok stawałem się coraz lepszy i coraz lepiej rozumiałem, jak powinna wyglądać strona, która nie tylko ISTNIEJE, ale też SPEŁNIA BIZNESOWE CELE.

Studiowałem automatykę i robotykę – technologia pochłonęła mnie całkowicie.

W międzyczasie zacząłem zagłębiać się także w psychologiczne aspekty budowania stron.

  • Jak powinna wyglądać struktura strony sprzedażowej?
  • Jak dobrać odpowiednie zakładki?
  • Jak powinny wyglądać przyciski kierujące do zakupu?
  • Jak za pomocą strony zbudować profesjonalny wizerunek?
  • Jak wykorzystywać psychologię kolorów w wywoływaniu konkretnych efektów?
  • Jak ludzie poruszają się po stronach czy sklepach online?   

Zdobywałem coraz większą wiedzę na temat marketingu, psychologii, copywritingu, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Współpracowałem z właścicielami firm z chyba każdej możliwej branży.

Nauczyłem się tworzyć strony, które są potężnym narzędziem biznesowym.

Dzięki zdobytym kontaktom od środka poznałem sektor szkoleniowy oraz beauty – branże, które dziś są moją absolutną specjalnością.

Po kilku latach freelancingu postanowiłem zebrać ekspertów z różnych dziedzin marketingu i stworzyć agencję Patryk Kowalczyk Creative Agency.

Dziś razem dostarczamy klientom kompleksową pomoc strategiczno-marketingową.

Jaki jest największy problem polskich przedsiębiorców?
Nie wierzą, że strona może im pomóc sprzedawać.

A to przecież centrum dowodzenia całą firmą, główne narzędzie do sprzedaży w internecie!

Jeśli klient zgłasza się do nas z prośbą o reklamy, projekty graficzne czy teksty reklamowe, zwykle zaczynamy od strony internetowej oraz biznesowej strategii.

Nasze usługi nie są wydatkiem, a inwestycją, która ma się zwrócić. A do tego potrzebna jest praca nad marką od podstaw.

Myślisz podobnie?

Umów się z nami na krótką konsultację i zamów bezpłatną wycenę wybranych działań marketingowych. Zero zobowiązań.